:d

hhej.. idag har jag gjort 5-minuters kola, städat mitt rum och gått ut och handlat mat med mamma-.- hahah.. idag har det vart lite roligare än var det var igår;p snart ska mamma åka och köpa en jul klapp till mej:D haha, jag har faktiskt ingen anning om vad det blir:p varje år har jag vetat vad jag ska få på ett ungefär;p men i år har jag ingen anning;p hahaha, men jag har inte önskat mej så mkt i år hlr. elr jag har faktiskt inte önskat mej något av mamma, men av pappa hoppas vi på attt man får en mobil.. en htc hero, iphone elr en nokia n97:D haha vi får hoppas på det bästa:D vad har ni önskat er i år? kommentera och säg vad ni har önskat er! vi hörs lite senare.. kyssar//hanna<3

Kommentarer
Postat av: sariizen@

jag önskar mig robert pattinson xD

2009-12-20 @ 21:36:44
Postat av: hannah

haha:) jag önskar att jag blev 17 år och att taylor lutner var min kille!!xD

2009-12-21 @ 22:54:03
URL: http://tabbestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0