god morgon;)

hhej;) idag vaknade jag kl 9.15:O haha.. förut brukade jag alltid att vakna ttyp 12.00;p men idag kunde jag inte sova-.- haha.. idag har jag inget planerat som vanligt-.-,, men jag ska ttyp messa kompisar och se om dom vill hänka på till kista elr solna c;) ska ttyp köpa lite julklappar och sen så ska jag köpa ett midje skärp till mej som jag ska ha på julafton tsm med en svart stickad tröja och lack tagis från gina tricot;) men jag vet inte riktigt vilken färg jag ska köpa på midje skärpet först tänkte jag köpa ett blått med paljetter men jag vet inte riktigt om det passar men vi får se vad det blir;) vi hörs lite senare.. kyssar//hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0