god natt;)

hhejhhej.. just nu dricker jag saft;p och tittar på tv.. jag ska snart gå och lägga mej, för att jag måste komma i tid t skolan imorogn;p ska till sara (möte med klasföreståndaren) och sen till kuratorn och prata lite;p men jag har en fråga.. om det e någon som vet om idol alice och zara larsson från talang och jag ska bli stjärna.. om dom e ttyp syskon? asso alice är ju adopterad och jag tror att hennes adoptiv föreldrar e zaras beologiska föreldrar;p om ni vet det så kommentera!!;D men jag kommer inte att blogga mera idag. men jag tror att jag bloggar mera imorgn bitti om jag hinner i tid;P elr tidigare.. men jag ska blogga mera imorgon än vad ja ggjorde idag;p hhahahha kyssar//hanna<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0