hhej

hej;) kom nyss hem.. har varit ute och handla mat till mamma. för hon e sjuk-.- så nu måste jag laga mat och skit-.- så jag kommer inte ha så mkt tid att blogga idag men jag ska försssöka blogga så mkt som jag kan idag!.. jag lyssnar på radio och nu e det den mest iriterande reklamen någonsin!! det e någon jävla spa reklam-.- ni vet den där mailo? han har gjort en remix på teknologi elr vad den heter 50 cant& justin.T & timberlen har gjort den låten.. jag tkycker att mailos remis var mycket bättre men den spelas på alla redio stationer HELA tiden.. och det e så grymt jobbigt! den e så ut tjatad!! hahah men jag bloggar lite mer senare (ska försöka iaf) kyssar//hanna<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0