hhej;)

hhej jag kunde inte blogga på musiken-.-
haha.. och jag tänkte inte på att blogga
när jag var hemma för datan var inte på;p
haha.. men nu bloggar jag:D
haha, nyss var jag ute med fellan&sofie.
vi lekte ute i snön;p
och sen skulle sofie visa en sak på mej..
och då tar hon ner mej i snön och kastar snö i
mitt ansikte!! så fellan var så jävla bra så hon tog ner sofie..
men jag lyckades inte mula henne:/ för hon hade sina
händer i vägen;p
haha, men hon blev kal och gick hem;p
och då gick fellan hem för jag skulle möta mamma för att
vi skulle hitta något jag kunde äta till frukost;p
haha..
och när jag var hemma innan jag gick ut med f&s
så bakade jag peppar kakor:p
haha
vi hörs senare

kyssar//hanna<33

Kommentarer
Postat av: felicia

Kyss på dig Hanna :D

2009-12-18 @ 09:08:36
URL: http://spoortgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0