hhej.

hhej. sorry att jag inte bloggade igår på kvällen.. men jag hann inte:( men bloggar lite om igår nu ist:p 17-12-09 hhej. jag och agnes åkte till kungstregården igår för att vi skulle titta på någon jävla konser elr vad man ska säga;p man skulle rädda radion ttyp:p och då kom det några artister.. först så kom martin stenmark-.- sen kom E.M.D.!!!<3333 sen kom darin:S sen kom ERIK GRÖNWALL<33 och sist men inte minst kom dead by april!!<3333 haha.. det var bara1 timme men vi skulle inte ha orkat stå där längre en så för det var iskallt!! haha.. sen på väg hem, så såg vi en kille med den fulaste hatten jag någonsin har sett!!!!!:o jag tog bild på honom;) hahah jag tog ganska många bilder men jag kan inte ladda upp dom;p<3 så jag gör det någon annan dag. Idag.. idag så gick jag till skolan kl halv 9 för vi började 9;p och vi fick peppar kakor och jul must;) sen havl 10 så slutade vi:D sen gick jag hem och tittade på tv;p nu ska jag ttyp sova en timme e skit trött och mår ineg bra;p kyssar//hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0