hhej;)<3

hhej kom precis hem från teatern.. idag har jag varit i skolan hela dagen.. och sen efter skolan så åkte jag och http://sofieodquist.blogg.se till jakan:p hon skulle betala för hennes naglar;p okej det där lät fel men hon har gjort så dära gelé naglar och hon skulle betala för att hon har gjort om dom:p sen när vi kommer dit så ger hon pengarna men hon ba.. det e lungt jag bjuder på det.. jag ba omg.. så vi har åkt ända till jakan i onödan;O sen när vi skulle dra hem så sätter vi oss på fel tåg:p fast sofie tror fortfarande inte på det.. men hur kommer det då sig att vi kom tillbaxs till jakan helt plötsligt;O haha sen till slut efter ttyp 40min kommer vi till sumpan igen!!!!!!! haha... nu ska jag titta på tv jag ska bli stjärna ttyp;) kyyssar//hanna bloggar mera sen;)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0