sho ; )

hhej;).. sorry att jag inte har bloggat idag, men jag vaknade kl 15.10 typ:o. haha,, men jag gick o la mej vid fyra igår så jag borde ha vaknat tidigare för hela veckan har jag somnat vid 5 och vaknat något vid 1 tiden. haha:)
men idag gick jag bara upp och tittade på tv sen gick jag och köpte oxfelé ti imorgon tror jag.. det e ett nytt år i över morgon!:D:D:D.. jag vet fortfarande inte vad jag ska göra imorgon menmen,, snart kommer mamma ringa och då ska jag åka till sumpan och möta mamma för vi ska köpa raketer:D:D:D hhaha.. vi ses senare..
kärlek//mej;)
Btw har jag sagt att jag ÄLSKAR lloyd daniles!!!!<333

Kommentarer
Postat av: felicia

Skulle du inte vara med mig och Sofie ? :O :'( <33

2009-12-30 @ 21:12:22
URL: http://spoortgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0