sorry..

hhej;) sorry att jag inte bloggade imorse:p jag hann inte blogga för att jag skulle möta sofie i centrum 11.25.. och jag belv ttyp klar 11.20:o haha.. men vi ålte till kista och hon köpte tre jul klappar.. sen när vi skulle äta så åt hon först på donken och sen åt jag på taco bar.. sen på väg hem så var det en sjukt kul snubbe som satt och stirra på sofie hela tiden;p haha.. och efter ett tag gick han av men då kom en ny snubbe in;p ett emo.. jag och sofie satt och skratta åt honom hela tiden till slut så skrattade jag så mkt att jag hostade tills jag spydde;s hahahaha...
det var riktigt äkligt!!:o.. jag blogggar mera sen ska fixa en design nu;p
kyssarr//hanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0