tjena<3

heejhejj, idag så har jag inte gjort så mkt jag gick t skolan som vanligt med sofie.. fast innan jag började med spanska hade jag ett möte med min klass föreståndare.. nåt jävla pepp möte som jag har två gånger i veckan.. och igår fick jag redan på att kuratorn ska sluta:/ faan jag går hos henne en gång i veckan faan och nu skadet komma en retharded sak och ska bli kurstor:/ men tbx t idag.. sen efter möste och spanskan och hade jag elev råd.. det var fettt najs det var det sista så vi fick kakor muffins bullar saft elr vad man ska säga;p
till lunch vart det jul bord:D men skolan har ingen bra mat när det e jul bord..
sen efter skolan åkte jag och sofie hem tsm och prattade om dom vi gillar..
hahaha<3 sen har jag lagat mat, haha nu ska jag titta några saker på datan bloggar mer sen<3 pöZZ

Kyssar//hannah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0