.


STUKADE FÖTTER.
jag har ingen anning om jag stavade rätt men vem bryr sej..
jag hatar min fot!! asså jag kan knappt gå och ibland får den cp ryck ! så alla som har otur och lätt att stuka fötterna va försiktig !! <3

PLUGGA.
jag hatar att plugga !!..

JUSTIN BIEBER.
Jag valde inte bara justin för att han e söt men för att han e en bra människa oxå! han och hans pappa brukar gå till hund sjukhus för att titta till hundarna och ge dom lite kärlek. och på ett sådant ställe köpte oxå justin sin hund sam för ca 1 år sendan. och så e han som oss alla andra bara att han har ett skivbolag..

SOMMAREN E SNART HÄR !.
snart e sommaren här gud vad skönt!! och eftersom det har varit den värsta vintern på länge ska det bli den BÄSTA vintern på länge har jag räknat ut;)<3

PRAOU VECKA NÄSTA VECKA !!:D
nästa vecka har jag praou och det ska bli skit kul!! jag ska praou på ballbreaker (pappas jobb) och jag ska servera. jag börjar 11 och slutar 16 :D fantastisk vecka men det e bara tis-tor men jag hoppas att det blir kul:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0