test

Har du pussat nr 1? -  agnes nä..
Har du gått på bio med nr 3? - anden nä..
Skulle du kunna ge nr 6 en kram? - felicia JAA<333
Har du träffat nr 9 i veckan? - emil nä:(
Har du kysst nr 10? - jag.. nä xD
Är du nära vän med nr 11? - janne (pappa) aa det e jag väl ;P
Har du och nr 13 relation? - johanna ne det e emils kompis:p
Har nr 17 gått i samma klass som du? - lina n-å nejj
Brukar du hänga med nr 19?- mammas jobb haha nejj
Vad har du för relation med nr 20? - mamma- mamma dotter:D
Gillar du nr 25?- rosanna ja:D <3
Vad pratar du & nr 27 oftast om? - min styv mamma- allt:P
Vet du om nr 31 har ett förhållande?- wille inte vad jag vet..
Är nr 44 en nära vän? - elina- nejj
När träffade du nr 54 senast? - mira- idag ror jag.
Vem har du ett förhållande med? - ingen
Hur många kontakter har du? - vet inte.. orkar inte räkna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0