cha cha!

sorry att jag inte har skrivit något idag. men jag har först varit i skolan & sen var jag med carro sophie och julia och vi åkte ti kista och jag köpte en jätte god glass och sen kom mamma till kista och vi gick och åt och sen gick jag och morsan på farsan xD.. haha.. bion var jätte kul! men sen efter filmen så gick vi till belle skor och jag köpte ett par skor. men jag lägger upp bilder imrgn! vi ses senare eller imorgon! nu kommer det bli lite gammla bilder !

jag kommer ihåg när alla på pea hade såna här bilder på sina pressar!! :p

fecci lina och jag gammal gammal bild;)<3

OMG vilken ful o gammal bild på mej ... det var typ för ett eller två år sedan! :p.<33
ni får mer bilder nån dag <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH hannah babe snälla hatar den dära bilden xD

<333

2010-02-14 @ 17:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0