cha cha!

nemen tjenare alla söta läsare! idag har jag som vanligt gått till skolan jag åkte med sofie.. jag tror vi kom i tid:D för när jag åker med henne kommer jag typ alltid i tid:D haha . fösta lektionen hade vi spanska för en gång skull lärde jag mej lite:D haha.. sen hade vi matte, vi har ju fått en vikarie kan man säga asså vi ska ha henne hela terminen .. men så kom våran vanliga lärare och vi blev skit glada vi ba ska vi ha dej idag ? men jätte glad röst .. och hon sa själv klart..
-oj nu täkte jag fel nu ska jag gå och lämna korgen till yvonne vu ba neeeeeeeeeeeeeeeeeeej.. hahah.. sen hade vi engelska vi hade läx förhör :p haha.. det gick ju skit bra:D eller inte:p haha.. sen var det lunch.. sen hade vi hål timme och sen musik det var sådär och sen sita lektionen .. sen hade vi svenska och då skrev jag en jätte fiin dikt eller inte:p haha som amy har hos sig och jag försöker få henne att skicka det till mej men hon gör aldrig det för jag tänkte att ni skulle få läsa den:p haha... men vi får se om hon skicka den någon gång vi ses !!<3<3


Kommentarer
Postat av: felicia

jag och jessica kommer komma på din show på söndag :D haha ;P <33

2010-02-17 @ 16:41:58
URL: http://spoortgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0