cha cha!

tjenare alla sötnosar!! idag har jag varit i skolan like alweys men jag försov mej-.- haha.. så jag missade no med våran cp lärare:p :D .. sen så hade vi några lektioner , och sen slutade vi kl halv 4:D så jag och fia twinie åkte tsm ti rissne sen skulle jag åka till hallonbergen med busssen så hon ståg och väntade med mej sen gick hon ti leo lille brur xD haha.. sen så när jag kom ti hallonbergen så spelade jag gitarr vi bärjade med nock nock on heavens door:p haha:D.. och sen stack jag ti bussen mot rissne :).. i risssne ringde jag twinie medans jag var på väg hem .. hon och leo var i tensta:o inte vet jag varför haha det visste inte hon heller xD menmen.. sen gick jag hem och tömde min brors skribor föör vi ska slänga det för han behöver inte det nu när han har flyttat men vi ses senare !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0