.

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? kommer inte ihåg^^ 
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? på riktigt.. en
Vad tycker du om kärlek? just nu.. piss
När kramade du någon sist? idag
Kramade du någon speciell person? sofie^^ hon e väl speciell^^
Har du svårt för att bli kär? vet inte
När kysste/hånglade du med någon sist? en-två månader sen :( sorligt 
Är du singel?- japp
När fick du senast en komplimang? vet nt

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös- nej
Playat?- nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - m
Gjort något riktigt dumt? JA
Gjort något du verkligen ångrar?- JA
Varit nykter på nyårsafton? - a
Åkt ambulans? -nej
Gjort nåt olagligt? inget allvarligt 
Blivit polisanmäld? - ne
Slagit ner någon? - nej eller vet nt^^
Skämts över dina föräldrar? jaa
Skämts över dig själv? neej
Sagt jag älskar dig och menat det?-  varje gång jag säger det menar jag det^^
Tar du droger? - neej
Dricker du? - vatten jag ^^ haha xD 
Vad har du på dig när du sover? xxL t-shirt haha^^
Vad hatar du verkligen? - snön just nu^^
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - nej
Är du ensam nu? - min katt e häR^^


SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - mamma -.-
Fick dig att gråta? - mamma-.-
Du delade en cigg med? - det var länge sen
Du gick på bio med? - mamma tror jag

dom senaste 48 timmarna har du..

Gråtit? - a
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - tror inte det
Sjungit? -a men det låter HÄMSKT
Saknat någon? - JA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0