..

ingen vet hur mycket jag hatar dej. ingen vet hur mycket jag älskar dej! du betyder mest !jag saknar dej så grymnt mycket jag klarar mej inte utan dej ! snälla jag behöver dej hör vid min sida jag klarar mej inte utan dej! jag sitter här hemma nu i mitt rum och tänker på dej.. jag känner hur tåren rinner ner på kinden.. jag känner hur jag får en klump i halsen... jag känner hur mitt hjärta spricker mer o mer.. snart kommer jag dö av sorg.. emil bror du e cp o jag hatar dej.. men vafan du e min bror jag behöver dej! o jag e tjej jag kan göra två saker sammtidigt, därför kan jag säga att jag hatar dej samma sekund älskar jag dej!! men just nu vill jag bara att du ska komma hem och göra allt bra.. för inget e bra utan dej. allt e skit här utan dej!! emil? jag behöver dej snälla kom hem !!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0