frågor!



60. Har du kysst en apa?
inte vad jag vet:p

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
det räcker med min katt:D

62. Är du allergisk mot något?
laktos

63. Har du ngt nytt gästboksinlägg i din blogg?
ne L

64. Hur många bilder har du lagt ut?
det går att räkna .. (men ni vet jag e lat :p)

65. Vad har du valt för bild här ovan?
?

66. Vilket band är det sämsta som finns?
vet nt.

67. Är du kär?
m

68. Isåfall i vem?
J

69. Vad är din civilstatus?
no komments

70. Vad har du för sexuell läggning?
feg
71. Är du homofob?
nej

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
aa

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?
dubbel namn usch (men min mamma har ju fett kulish namn (evalena) men alla e inte fula:p)

75. Vilket är det fulaste killnamnet?
dubbel namn..

76. Har du varit hos frisören det här året?
nej.. inte 2010

77. Använder du nagellack?
JA

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
i MITT fönster ja.. i mitt (min brors rum) nej :p

79. Har du eget rum?
ja (två just nu :D)

80. Har du en dubbelsäng?
nej eller jo för en i MITT rum och en i mitt (min brors rum) xD

81. Har du en egen platt tv?
nej men jag har två vanliga ^^

82. När flyttade du senast?
för typ 5-6 år sen

83. Vilken stil har du?
min egen (alltså ingen)

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
TAYLOR LAUTNER (eller inte gifta mej med men vara tsm med:D)

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
vet inte..

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
TAYLOR LAUTNER

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
neej:o

88. Har du hoppat studsmatta det här året?
nej L

89. Vilken är den godaste frukten?
ananas

90. Äter du grönsaker varje dag?
ja.. typ

91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
tror inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0