haha.. en tråkig historia^^<3

haha! jag har så tråkigt och så e jag så elak så jag drabar er:p haha! asså vad skulle jag göra om jag inte hade en blogg?:p haha jag vet inte.. kanske inte ha några vänner för jag skulle bubbla om hur tråkigt jag hade hela tiden men nu e jag smart så jag har en blogg och vänner för jag slipper tråka ut dom.. (eller det gör jag ju nu oxå men wtf^^) haha.. asså vill ni veta hur det började med mej & bloggandet? nej? jaha men det får ni göra ändå! :D haha,, jag satt vid datan och chattade och gjorde pressar på datan hemma hos pappa (finns inget annat att göra dära, det var skit länge sen) och så kom pappa in och sa nåt med bloggdrottningen till mej och jag ba haha.. jag har ingen blogg juste han sa om inte bloggdrottningen skulle komma ut och titta på tv^^.. och så gjorde jag det men sen sprang jag in på rummet och gjorde en blogg eller det kanske var nästa dag men aja^^ haha den hette soootastebloggen.blogg.se haha den finns fortfarande ^^.. haha.. och sen tyckte jag namnet var cpe så jag gjorde en ny blogg hhhannaeriksson.blogg.se men sen var jag sur på en kompis (kommer inte riktigt vem) så jag raderade den :(. efter ett tag saknade jag bloggandet så jag gjorde denna blogg som jag älskar!:D ^^<3 för jag har ju världens bästa läsare! haha.. tack iaf för att jag fick tråka ut er:D!!
btw: kommentera mer vad ni tycker om min blogg & mina inlägg loveu pöss <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0