hhej

cha cha!  idag var det en okej dag.. den var lång dag men jag lina carro såg VÄRLDENS bästa film idag på hål timmen .. nu vet jag att alla tror att det e new moon o twilight men nej! det e bärettelse om killar och kssar och katter (jag tror den hette så ) haha.. den var sjukt bra!! och han e så snygg som e med!! OMG:O

här har nu han! :o så snyggg han ee! den här scenen i filmen e sÅ omG kan jag fan bara säga han e så jävla snygg titta på honom!!
aja tbx till min dag.. vi slutade kl fem och jag kom hem för typ en halv timme sen:p.. nu ska jag plugga lite och snart laga mat mamma jobbar natt i dag så jag får fixa mat själv haha:D vi ses !<3<3

Kommentarer
Postat av: hehe

http://www.youtube.com/watch?v=WSUhajY2iVA

2010-02-15 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0