min & (linas) dikt sak:p

haha.. på svenska lektoinen så skulle jag skriva en slags dikt men den var sugig så lina förbättrade den men det är mina känslor och skit :D

när allt är mörkt så finns det ett ljus. en människa, som får mej att känna mej trygg det ljuset finns alltid i mitt hjärta. jag var du, jag vet, men man lär sej av sina misstag. mitt misstag, varför kan du inte förlåta mej för det, kan du inte ge mej en andra chans? jag kommer ihåg våra minnen, orden du sa, dom 3 orde.''jag älskar dej''  dina ögon, dina vackra ögon. när du kollar på mej slår mitt hjärta dubbel slag. jag försöker,försöker släppa taget om dej. men det går inte.

bra va?:p haha .. om ni inte vet vem det är menat om som ingen av er vet:D så får ni fråga men ni får kanske ett svar:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0