cha cha sötnosar!<3

hej hej.. idag har jag FLUMMAT MED CARRO I SKOLAN xD.. och vi hade världens cpigaste vikare i skolan idag!! :o.. och på idrotten  så gjorde jag och lina och carro o sofia en skit bra dans xD men när vi skulle visa upp den så blev jag faile jag bara stog och skrattade xD.. heheh. en dryg sak som händer varje dag är att när vi pratar om en människa kommer den perssonen alltid förbi oss.. xD det e lite pinigt om den människan skulle höra vad vi pratar om xD<3.. nu är jag hemma hos carro:D vi flummar lite och hon säger bruttan hela tiden -.- xD<3 hehe.. om ca en timme ska jag åka till teatern:D .. vvi ses sen:D<3


 en liten driv blid xD

Lina sötnosen!!<333

haha mitt lilla dagis arbete på so:n xD<33

carros lilla dagis arbete xD<3

carro kliper på ett papper xD<33

haha.. på väg hem till carro kiss is tappar xD<3


Kommentarer
Postat av: Linsy <3

thahaha ;'$

Lina i din fjäll, så ska hon se ut när hon kaggar

mot "Killen som alltid råkar gå förbi"! (;

<3333

2010-01-27 @ 20:31:33
URL: http://elldrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0