första frågan;p

hhej jag har jätte tråkigt så jag svarar på den första frågan nu hehe..

från HIIIII?
1. vem gillar du ?
den här svarar jag tyvär inte på sorry;p
2. Vem är din allra bästa vän ?
 Felicia Lundberg!
3. vem i 7an gillar du mest (somkompis) ? TJEJ
jag vet nt .. men säger sofie
4. vem i 8an (samma sak, somkompis)? TJEJ
jag vet inte..
5. vem i nian ? (SOMKOMPIS !) TJEJ
vat nt..
6. vem i 6an ((Somkompis aaassså ) ? TJEJ
 oj svår fråga.. gillar alla lika mycket men jag säger min lilla Pitt;P haha..
7. veem var den första du verkligen gilade ?
kommer faktiskt inte ihår;p
8. tycker du att du ä snygg ?
ibland men inte nu har fan inge hår kvar;p
hahah(klippte mej i fredags)
9. vilken e din favvofärg?
ROSA:D
10. favvo låt?
posebiliti (stavning?) lykkie li (stavning?)
11. favvo mat ?
tacco;D
12. favvo film ?
new MOON<333
13. favvo snax ?
vet inte
14. favvo band ?
E.M.D.:D
15. favvo nummer ?
11
16. vad e bäst, pea fb msn elr skype ?
pea&msn:)
17. vad använder du för smink , (DAGligen) ?
Puder & mascara;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0