grattis;D

hhej jag har fått sjukt mkt grattis idag;D tack för alla som har skickat ett medelande med ett grattis i:D jag kom hem nyss har precis varit med mamma på resturang men nu ska ni få veta vad jag har gjort idag:D
först vaknade jag hos felicia och gick hem efter frukost ttyp kl 11.55.;P och pappa hämtade mej kl 12.05 så jag hade 10 minuter på mej;P menmen.. sen åkte vi till kista. vi åt först sen gick vi in till j:c och jag köpte ett par jeans;D sen gick vi på göta kanal 3 jag pappa och oskar o hilda(mina småsyskon) sen gick vi till h&m och jag köpte en halsduk;D sen gick vi och ficka sen efter det gick vi hem och spelade wii:D det var ju fett skojj!! sen åkte jag till duvbo och möte mamma och vi gick på en resturang i duvbo en ny öppnad som hette bra mat.. jo tjena det var skit äklig mat!!! sen åkte jag och mamma hem och öppnade packet (asso nyss';P) jag fick bad kulor &bad hanskar elr vad man ska säga sen fick ajg ett doft ljus o twilight filmen;D asso den första:D och imrgon ska jag och tessan &kanske sofie gå på newmoon haha carro har sett den 2 gånger jag har sett den 1 gång och dom andra har inte sett den,, vi hörs lite senare ska snat titta på min nya film:D pusspuss<33333

Kommentarer
Postat av: Tess ! <3

Grattis i efterskott :D

2010-01-08 @ 14:34:18
URL: http://tessssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0