Hannah montana;)

heej , jag har precis titta på hannah montana the movie den e faktiskt skit bra;D haha.. ni som inte vet så handlar den om miley stwert som ville bli songare men hon vill fortfarande ha ett normalt liv. och då skapade hon hannah monatan och nu i filmen så tycker hennes pappa att hon inte ska få vara hannah längre och då blir miley sur och det händer massor av skjiga sakar;D nu har några från sos elr bup elr vad dom är kommit hit för att dom ska prata med mamma om emil min bror,. han går inte i skolan och skit.. han slutade gå i skolan i 6:an typ så jag har haft ett helvete skit läänge! han ska gå i 1:an på gymnasiet nu.. men han e bara hemma.. fan vad jag hatar mitt liv just nu!! och jag hatar min bror med.. men jag älskar ju alla er!! puussssspussss<33 vi hörs senare!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0