jag älskar dej!

felicia lundberg?vet du hur jävla fuking piss mycket betyder? du gör mej glad när jag är ledsen du får mej må bra när jag är mår piss, våra minnen asså herregud dom är dom absolut bästa någonsin! vi har alla haft våra bra och dåliga stunder men med dej är det fest hela tiden;D du är den som får mej att må bra asså gömman om du inte skulle finnas där vid min sida skulle jag dö! asso ett liv utan dej går bara inte, för vafan du är den bästa vännen jag har någonsin haft! om det går en dag utan att jag träffar dej så saknar jag dej fett mycket;p kommer du ihår den tiden n'är vi var som närmast? vi var med varandra varje dag, på vardagarna från efter skolan tills kl 9-10 på kvällen på helgerna från morgonen till 10 på kvällen! men nu glider vi isär:( fast nu börjar vi vara med varandra igen! och jag kommer kämpa för den hära vännskapen för jag tänker aldrig fölora dej bäbis! jag kommer hålla hårt i din hand ända till livet skilljer oss ifrån varandra! du och jag har ett band som aldrig kommer att kunna brytas igen! för sist när vi var ovänner satt jag och grätt och undrade vad jag kunde göra för att vi skullle bli vänner igen.och sen kom jag på att jag skulle förbetra mitt betende för ingen vill ha en idott som komps! haha.. men jag skulle häldre illja ha en idott ¨än mej för vafan jag e jö döm i hövödet;P hehhee. men jag e tacksam för att du är min vän för utan dej vem skullle leda mej tilll rätt spår, utan dej är jag villse;p varje gång jag behöver någon att prata med så lyssnar du på vad jag har och säga! som idag när jag behöve prata om (det jag pratade om) så satt du och lyssna och förstod exa vad jag menade. jag kan berätta allt för dej! för du lyssnar och förstår hur jag menar. jag tackar gud för att han valde att skicka ner den fiiinaste vännen i hela himlen jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mej. ch en sak du aldrig får göra.. e att lämna mej!!!!. för ingen dej ingen mej,, knaz<3boll lundberg<3eriksson felicia<3hanna blondie<3brownie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0