kan inte sova-.-

cha cha bitches:).. asså jag stör mej på nätter :p för varje natt när jag ska sova så börjar huvuder snurra.. jag börjar tänka på honom. och vad som kommer händer imorgon.. om jag kommer tabbe mej framför nån speciell i morgon:p elr något sånt.. det e sjukt jobbigt och o idag e det ännu jobbigare.. för tänk om hon får honom och jag står brevid.. jag kommer ju må piss men vara glada för dom! men jag vill ju ha honom:/ men om det e nån som kommer få honom av oss så e det  du gumman så det e bara att kämpa jag har fan slutat kämpat.. jag har kämpat skit länge nu orkar fan inte längre!! jag hatar hela mitt liv allt e bara jobbigt just nu! men jag älskar mina vänner för att dom ALLTID finns här vid min sida och då menar jag ALLA mina vänner som har stöttat mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0