:s

heej sorry att jag inte har bloggat så mkt idag men asso jag har varit barnvakt e det nu oxå.. men hos pappa har jag inte en egen data o jag får inte använda den så mkt sov här inatt oxå.. tror att jag ska sova här idag med men vi får se vad som händer:p nu sitter jag med min lilla syster framför datan och min lille bror spelar playstaison elr vad det heter i mitt rum.. jag sitter i pappa&min styv mammas rum. idag har jag klippt och tonat håret men asso jag skulle tona mörkare men frisören var dum i huvudet det blev inte ett dugg mörkare kanske lite menmen.. det e iaf lite kortare:p  sen har jag bara spelar wii o gjort mat ti skit ungarna:p haha.. vi ses senare=)<33
puuussss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0