badhuset

Shaa.Amy här igen ocg jag gör som vanligt...

Det första var:
Badhuset
Hej.Nu är jag på väg till avestas äventyrsbad :D Jag berättar mer om igår när jag kommer hem :D <333

Den andra var:
Har badat klart
Hej.Nu har jag badat :D Det var roligt :P  Haha... Men mina små syskon dom var galna.De trängde sej i ruschenanan och slängde sej :P Haha... Aja nu ska jag åka till Dalar hästen och äta men först ska vi åka hem ovh hämta Emil och Emils kompis Calle och farfsr.Ses snart!<333

Den tjedje:
Ska åka hem snart
Hej.Nu har jag ätit och tagit bilder som ni får  när jag kommer till sthlm.Men nu ska jag åka till farfar och städa efter oss.Sen ska vi åka hem.Ses snart ;) <333

Det var allt för mej :D Tror jag ....Men vem vet??Haha skoja
Puss och kram //Amy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0