fuck livet!

utan dej finns det ingen mening med livet! du hjälper mej att andas. även om du e 100000000000000000 mil ifrån mej känner jag din närvaro. det kommer alltid att vara vi på något sätt !! för vårat band e ett sarkt band som ingen kan bryta !! jag älskar dej och det kommer jag alltid att göra ! när jag har problem ringer jag dej och du svarar och hjälper mej och sen när jag lägger på känns allt genast mkt bättre !! du betyder fan allt, utan dej i livet vad vorre jag då? första dagen i 6:an blev vi skit bbra vänner !!!! vi gick brevid varandra och skrattade hela dagarna !! och det gör vi fortfarande !! när jag var ovänner med dom andra så var du ändå med mej iaf.. men sen blev du arg på mej och då blev jag förstörd !! jag har aldrig mått så dåligt som när du var arg på mej !! för att jag behöver dej för att andas !!
du o ja 4-ever sweete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0