God Natt

hhej.. jag sitter här med julia tidningen i mitt knä.. och läser om en ung tjej som bloggar.. och då kom jag på varför jag kanske inte har så mycket läsare och varför ni kanske tycker min blogg e tråkig.. jag skriver inte om så roliga saker.. asså jag skriver bara om min skol dag.. så jag tror att jag ska skriva om nåt specielt varje dag. tex om det händer nåt roligt/tråkigt i skolan eller om jag bara känner för att skriva om tex skor så gör jag det :p haha.. men vi får se hur det blir med det.. men nu har jag sett att min (skylt) som var efter varje inlägg har försvunnit :( så jessica om du läser det här snälla kan du messa och fixa den puss !!
ses imrgn ska sova nu, det kommer bilder från idag och nån från igår senare !!<3
pussar & kramar // MEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0