tack alla sötisar som har hjälpt mej att klara av mitt liv !! jag älskar er !

vissa har jag kännt länge andra inte lika längre men jag  älskar er lika mycket !! och jag finns alltid här för er!

jennifer? du finns alltid här för mej ! när jag har varit själv sårade ledsen arg.. ja du har alltid hjälpt mej och stöttat mej jag älska dej lilpussy <333

lina vi har så sjukt roligt tsm !! vi e värkligen så gaaaay :P <333

linsy? du e så sjukt snäll hela tiden ! du finns alltid här för alla ! även om du har det jobbigt !! men gumman jag finns ALLTID här för dejj!

sötnosarna anna och lina
anna? jag säger bara HAHAHAH,,, älskar dej flumskummmmmmmmm<333

tessan? vi har sjukt roliga minnen som när vi var och titta på hsm 3 i 5:An den dära roliga snubben ;) haha <33

carro? ja vad ska man säga ?! asså du e underbar !! jag älskar dejjj!

sofie och fellan? vi har så sjukt roliga sommar minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0