test?

WHO?
Vem är i rummet med dig?: mamma typ
Vem fick du sms av senast: amy<3
Vem tänker du på nu?: vet inte
Vem pratade du senast i telefon med?
: mamma?
Vems hus var du i senast?: hus? farfar, annars hemma
Vad sa du senast?: nej du kommer inte få låna min data mera idag då !!
Vem önskar du att du var med nu?:
 amy & anna haha^^ det var dom första som popade ut i huvudet ^^
Vem är din favoritsläkting?
: farfar typ^^
WHERE?
Vart är din telefon?: brevid mej
Vart är din mamma?: i köket
Vart är din pappa?: vet inte bryr mej int^^
Vart sover du?: hmm.. för det mästa i min säng^^
Vart handlar du mest?: där det finns fina kläder^^
Vart fick du tag på tröjan du har på dig? vet inte int i sverige iaf :D
Vart åkte du senast bil?
: tror ti kista för att se eric saade :D
Vart i ditt rum är du?
: ja e int i mitt rum
WHAT?
Vad åt du senast?: etiopisk kykling gryta
Vad drack du senast?: saft

vad är den närmaste saken som är blå? mina hotpands (stavning?)
Vad gillar du mest med skolan?: carros&linas&mitt flum :D<3 & kompisarna:D 
Vad har du på fötterna?: inge^^
Vad är din favorit färg?: neon rosa^^
Vad är din favorit hemsida? :  min blogg :D
Vilken film såg du senast?: vet inte^^
Vad hör du just nu? : bloggar &lyssnar när mamma leker psykolog i telen &tv

WHY?
Varför går du i skolan?: för att det e svensk lag på det :( 
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter?: ?
Varför är alla besatta i OC?: har ingen anning har aldrig sätt det ^^

WHEN?
När är din födelsedag?: 5 januari skriv upp det ^^
När köpte du senast nya byxor?: i söndags:D
När var senaste gången du tände ett ljus?: igår? 
När var du senast i skolan?:
idag
När träffade du din pappa senast?: förra veckan kanske :p

När duschade du senast?:
idag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0