.

hejj.
idag var jag och mamma och shoppade sommar kläder till vi ska åka till grekland:D vi köpte 5 par shorts från h&m ett par gula, rosa, svarta, gråa och begsa? och så gick vi in på ginatricot och där köpte vi tre par linnen ett ljus rosa, mörk rosa och ett lila blått. vi åt i kista och jag och kyckling sovlaki och mamma vet jag inte vad hon åt xD men innan vi åkte till kista så fixade jag mitt rum och sen fixade jag min gaderob.. och jag vet det låter lite vadå fixa gaderoben? men jag har ju gjort om mitt rum och då tog vi ut min gaderob men den var för tung att böra så vi lyfte ut alla kläder så dom har legat på emils gammla säng ända tills idag xD haha.. men allt e inte klar än för imrgn ska jag lyfta in alla kläder i mina gaderober för jag har fått en till ;) haha.. vi ses imrgn nu ska jag sova har tyvär inga bilder på det jag har köpt :(.. men jag kanse tar och lägger upp imrgn vi får se ! puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0