god morgon

hejj. jag har precis ätit frukost. idag vaknade jag ganska sent. skönt att vara ledig idag;) juste jag har glömt att säga det till er att idag är hela ängskolan tror jag lediga för att vi har för många skoldagar.. ;D<3 haha.. men idag ska ajg bara slappa och plugga.. juste sorry att jag inte bloggade på kvällen igår men jag åkte hem till min pappa igår för att min bror fyllde 17 år så jag åkte dit och åt tårta och så.. det var rätt kul. sen åkte jag och min bror för att möta mamma i sumpan för att mamma o emil skulle äta middag ute och jag skulle få pengar att hyra film och åta pizza;) för jag ville inte följa med, jag hyrde en film som jag glömt vad den heter. och sen hyrde jag allt för min syster den e as bra;) men nu ska jag plugga och blogga lite på min andra blogg ;) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0