´god morgon!

hejjsan hoppas ni har såvit gott för det har jag ;) jag glömde skriva en viktig sak igår :P vet ni vem som spelades på h&m i kista igår? justin bieber och vilken låt? U smile? :O jag höll på att dö jag blev helt spagetti :p haha.. nu sitter jag i sängen med datan i knät och dicker jucie ;) haha.. jag vaknade nåt med nio idag och då gick jag och åt frukost och sen satt jag på datan. idag ska jag fixa min gaderob klar och fixa lite mera irummet sen när det e klart ska jag gå tilll pressbyrån och fylla på luren med pengar för prisplanen har gått ur:( det gjorde den i fredags men jag fick inte på fyllning om jag inte hade fixa gaderoben :P haha.. men det kan jag fatta som den såg ut xD..haha men nu ska jag dricka upp min jucie och lyssna på music vi ses puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0