Hejj.

hejj, idag har det varit en lång dag .. började 8 med so men jag har extra hjälp på torsdags mornar men jag hade matte ist för so ;D sen hade jag matte lektion och sen efter det hade jag håltimme sen engelska som var så dära.. sen lunch och sen håltimme igen -.- sen hade jag svenska som var jätte kul för jag skrev om justin bieber.. haha.. sen hade ajg spanska inte lika roligt :P sen hade jag slöjd ;) jag gör ett hjärta där jag broderar i <3 justin på ;)
haha.. sen var kl 17.00 och då slutade jag och då åkte jag hem och plugade jag.. xD sen ringde Lina och då stack jag hem till henne för att jag ska sova här idag:D <3 men nu ska vi snacka med Tiffe på skype vi ses puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0